Xeller Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 silkroad funkar inte för mig.det kommer upp en liten skylt där det ståt att servern e ur funktion. :( varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Diin dator kanske inte kan hantera servern, det kanske är fel på deras server eller så ar du en brandvägg som blockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 jag vet så var det för mig också men jag tror dom har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det står inget på hemsidan heller e det nån som har spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racso Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 silkroad teamet fixar med spelet just nu, därför går det inte att spela. såre så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.