maxima Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 man ska ju kunna bli en vampyr på the sims nattliv, men ska man dricka den blåa flaskan som man köper av dejtservice? men de går inte att trycka på den på mitt spel i allafal är de nån som vet? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 oj, jag menar zombies :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jag trodde det också först , att man skulle dricka för att bli vampyr men den flaksan är till för att när man är vampyr och man inte vill vara det längre. Om du vill bli vampyr, träffa en vampyr i staden och sedan bli vän med den , när ni är tillräckligt bra vänner biter den dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 kul :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 vad e det som vampyrerna kna göra då? kan dom bita familjen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 :P jag trodde det också först , att man skulle dricka för att bli vampyr men den flaksan är till för att när man är vampyr och man inte vill vara det längre. Om du vill bli vampyr, träffa en vampyr i staden och sedan bli vän med den , när ni är tillräckligt bra vänner biter den dig :P nu har jag kommit på hur man också kan göra! :D om en sim dör så kan man skaffa en telefon som kallar på liemannen som man får av detta fusket:unlockCareerRewards. och då ska man lägga in pengar så då ska man ge så lite så möjligt men inte för lite då får man inget alls men då när simmen kommer tillbaka är den en Zombies! :D tack för tipset! :P jag hade alldrig kommit på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag visste inte att man kunde vara vampyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg