Mikael Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Sen är ju Tom Hanks och Mel Gibson inte så dåliga... Evenstar: Om han inte varit snygg, skulle du då ändå tyckt att han var den bästa skådespelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker att Denzel Washington och Eddie Murphy är bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jim carrey e fett bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 JIM CARREY ÄGER ALLA! specilet i dum & dummare , lair & lair ,bruce almighty , ace ventura 1&2 och så klart Mina jag och irene! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 min svenksa favorit artist är Mikael Persbrandt...speciellt i Beck filmerna för han e så j*vla grym...annars i hela världen vet ja inte de e ju så j*vla många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 hmm bästa skodisen...jacki chan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 håler med NightShade jim carrey äger totalt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 annars han som spelar Kelso i That's 70's show han är också bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jim carrey,Arnold schwarzenegger och Eddie murphy :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 men jackie chan är ganske bra men har lite "dålig" engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jackie Chan är bra i slagsmål. När det gäller komedier så är Jim Carrey lungt bäst. Adam Sandler är också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Adam Sandler äger rätt hyfsat mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.