Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ja, det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 En AR (Action Replay) kostar riktiga pengar. Men du kan också skicka in spelet till Club Nintendo om du är medlem. Och då måste du ha Mistery Gift (om du spelar FireRed/Leafgreen). Har du Emerald ska du använda en AR annars går det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 AR kostar ca 399 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 HUR SKICKAR MAN IN PENGARNA DÅ :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Med kreditkort. Här är sidan man kan beställa den på: http://www.codejunkies.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Har inte Deoxys för jag vill inte skicka in spelet till CN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det har jag ju sagt att man inte behöver! Det räcker med att köpa en AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 En AR (Action Replay) kostar riktiga pengar. Men du kan också skicka in spelet till Club Nintendo om du är medlem. Och då måste du ha Mistery Gift (om du spelar FireRed/Leafgreen). Har du Emerald ska du använda en AR annars går det inte. Man behöver ingen AR till Emerald. Det finns Mystery Gift i Emerald också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) idiot skriver bara kludd därför ändra jag det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11 åringen Redigerat 20 Januari 2006 av mega fuskaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Idiot kan du va själv. Deoxys har har jag,på Pokedexen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag har Deoxys , fick den på Nintendo SM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag har aldrig fångat deoxys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg