Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vilken låt tycker ni är bäst med Evanescence?Själv så tycker jag att Whisper och Torniquet e dom bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 tycker whisper, bvring mew to life och taking over me är de bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 har ba hört tre av deras låtar, My immortal tycker ja e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 äähh orka lyssna på dem.. ;) ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 du, om du itte lyssnar på dom, så skriv itte i denna tråd överhuvudtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tycker Evanecence är bra.Fvorit låten är Bring me to life och going under.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Going Under är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Going Under e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 fast alla låtar är ju bra men är det någon som vet när de släpper sin DVD i Sverige?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag tycker whisper e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 fast alla låtar är ju bra men är det någon som vet när de släpper sin DVD i Sverige?? Jag tror att dom släpper den till hösten.Jag har inte hittat något på deras hemsida om att dom ska släppa en dvd.Så vi får väl se om dom släpper någon.Men man får ju alltid hoppas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag tycker ente evanecens är så bra, men den bästalåten de har gjort är "goin under" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.