Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 "Bara för att alla här lyssnar på Hårdrock som inte ens hör vad de sjunger eftersom att de drar upp elgitarrerna på högsta vplym. Hip-Hop är riktigt bra, eftersom att det är mycket trext, så man får tänka till på viss låtar. Vad de betyder och sånt. Men på Death Metal så sjunger de bara "JAG VILL DÖ!!!". Iaf på de låtar jag lyssnat på. Mer Hip-Hop åt folket!" bara för att du inte hör vad dom growlar i death metal. hellre death än musik där dom klagar på att dom inte har 14 brudar, 67lyxbilar gjorda av guld och diamanter osv. nu är ju inte alla så men iaf dom som jag har hört jag skrev av honom så att alla skulle veta vem jag skrev till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Mja. Jag kan inte säga att jag är något intresserad av Hipp-Hopp. Men en del musik är sköna att lyssna på och även ett par artister också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Hip-Hop är den nya generationens musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Sådär... Eminem tycker jag e ok... Men typ Flipsyde e oxå bra... Hellre Hip-Hop än Metal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag är inte så inne i det musikaliska innom hip hop, men en del texter kan vara otroligt bra skrivna Håller verkligen med om texter , visa texter är mkt bra , samtidigt som det finns rent ut sagt usla texter också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 De sjunger ju bara om knark och att göra det med olika tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hip Hop? Har aldrig ens hört talas om den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hip Hop? Har aldrig ens hört talas om den stilen. ALDRIG!?!?! :blink: D e typ Eminem 50 Cent å sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det är inget att ha så bry dig inte om den genren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jasså är det typ 50 Cent, ja då har jag inte missat mycket. Har lyssnat på typ alla deras låtar och det är väldigt få som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hiphop? Ja Bling-Bling-Hiphop? absolut inte. Promoe är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jasså är det typ 50 Cent, ja då har jag inte missat mycket. Har lyssnat på typ alla deras låtar och det är väldigt få som är bra. Håller med dig. Alla deras låtar låter nästan likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.