Dream Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Det har kommit en sån sak som läser ens rörelse!! det är inte eye toy. Den är kocenterat till hand to hand spel. Det första spelet är "DARK WIND" Ett coolt fighting spel. Jag undra iallafall om priset. Kan någon berätta?!! Redigerat 16 Januari 2006 av dark shadow
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 bra fråga kanske 1000 eller nåt
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Det har kommit en sån sak som läser ens rörelse!! det är inte eye toy. Den är kocenterat till ahnd to hand spel. Det första spelet är "DARK WIND" Ett coolt fighting spel. Jag undra iallafall om priset. Kan någon berätta?!! Kan du förklara lite bättre vad du menar för jag fattade inget av det där.. :bah:
Dream Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2006 jag förklara jätte tydlig och du fatta inte .... Jag ska visa up en bild för dig senare..
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 Hoppas det. Annars får du anstränga dig o förklara bättre.
Juppy Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Finns så mycket prylar ( mycket av det e bara skräp ) till PS2. jag har aldrig hört talas om nån sån grej till PS2, bara hört talas som eyedintify till PS3. men det e det närmaste likelsen jag kan komma på.
SlimShady Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Finns så mycket prylar ( mycket av det e bara skräp ) till PS2. jag har aldrig hört talas om nån sån grej till PS2, bara hört talas som eyedintify till PS3. men det e det närmaste likelsen jag kan komma på. Menar du att den känner igen personens öga, eller? :huh:
Rekommendera inlägg