FreeZtyle Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Min banner funkar inte! Är den typ för stor eller? Så här ser den ut:http://www.onepice9cn.com/bild.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Har du försökt att uppdatera om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Ja, men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Koden kan vara fel... testa ladda upp någon annanstans, t ex Freewebs.com ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det kan vara så att den är för stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Filformat? JPEG, JPG & GIF bör vara det bästa valet om du ska ladda upp något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Nu upptäckte jag att jag hade skrivit fel kod men när jag skrev rätt så stod det att jag hade en bild för mycket i min presentation fast jag inte hade det, för jag har köpt `En mer bild i din presentation´ i affären. Vad är fel? Jag tror att den är för stor, kan någon här testa att förminska den lite? http://img79.imageshack.us/img79/7633/onepice9cn.jpg Redigerat 17 Januari 2006 av One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 I din presentation? Där har du inget skrivet vad jag kan se... Du måste nog då antagligen skriva något först och sedan kunna sätta in en bild. Verkar som om du inte bara kan sätta in en bild bara utan text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Rowyn: Jag har testat det, men tack för rådet. Asså det måste vara att den är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Du har väll tagit använd på den där saker "Ha en mer bild i presentationen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 ja, det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.