Hunted Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) är det någon som vet om man kan köpa viperchip i linköping eller om det finns någon (helst affär) som chippar gamecube i linköping för jag undrar. tänker nog köpa vipership i tailand (åker den 17 jan) eller så köper jag på modshopen.com och jag är lite osäker på att öppna mitt gamecube och lägga in cablarna även fast det står hur man gör på beskrivningen. Jag litar mer på någon som har gått IT Tekniska lr något obs: vet att man inte ska chippa saker men det finns ingen lag som säger att man inte får det... bara att man inte får ladda ner olagliga saker som tex spel. Och jag vill ju bara köpa spel utomlands och det går inte att spela spel från ett annat land om man inte har chippat sitt ps2,Xbox eller GameCube Redigerat 15 Januari 2006 av filkar664 Citera
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Jag visste inte ens att det fanns chippat till Game Cube. Citera
Salzalada Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Jag vet inte exaxt vart det finns, men jag tror att det finns nånstans i Linköping. Jag rekommenderar att du chippar det här hemma i Sverige, eftersom att du då lättare kan få tag på företaget som gjorde det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.