0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har blivit medlem där. Snart kommer mitt kort. Men kommer jag få The legend of Zelda: Collectors edition eller va det heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ja,ja fick mitt igår,fast ja har varit medlem där i över 3 år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Men det stod ingenstans. Eller jag råka klicka på enter så jag han inte läsa så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Men man ska få Zelda collector´s edition i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag har blivit medlem för 1 månad sen, dem skickar inte medlemskort hem till mig!, blir arg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 på deras hemsida stog de att dom skulle skicka tLo:Z CE till dom som önsökte till att bli medlem under Dec-Jan så den kommer nog att komma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 på deras hemsida stog de att dom skulle skicka tLo:Z CE till dom som önsökte till att bli medlem under Dec-Jan så den kommer nog att komma... sa du till mig??? jag tror inte dem vill skicka till mig :cry: , chefen sa att jag skulle få snart, men det har gått 2 veckor sen han sa det :cry: , dem vill nog inte ha mig i CN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg