Shaddy Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 metal gear solid the twiin snakes, finns det bara till gamecube? Om det inte finns till ps2 så blir jag väl tvngen att köpa de till gc. Fast ja har en stark känsla av att gc-kontrollerna inte är så sköna när man spelar metal gear. funkar kameran och kontrollerna bra trots mina misstankar?
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 metal gear solid the twiin snakes, finns det bara till gamecube? Om det inte finns till ps2 så blir jag väl tvngen att köpa de till gc. Fast ja har en stark känsla av att gc-kontrollerna inte är så sköna när man spelar metal gear. funkar kameran och kontrollerna bra trots mina misstankar? Funkar alldeles utmärkt, inget att klaga på. Och ja, det finns bara till GC.
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 Spelet e grymt bra! Det e värt att köpa en gc för det!
Quicksilver Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Jag har det. Jag är glad att jag har det. Du borde köpa det .
Rekommendera inlägg