MoonStar Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 lol bryr mig om def? hmmm orka min hammer träffar dig ändå och du dör snabbt......... själv har min hammerpala 4.8 i liv istället sen så är det big deal för jag har alltid 50-75% chans att blocka nu när jag har fått en annan sheld EFTER SOM ATT DU GILLAR DEF BORDE DU GILLA MIN BARBARIAN MED 18 K HEHE (fast hans damage är bara 4k) =D skitsamma nu handlar ju tråden om de som vill spela med mig vill ni de??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 hmmm... ganska grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 lol bryr mig om def? hmmm orka min hammer träffar dig ändå och du dör snabbt......... själv har min hammerpala 4.8 i liv istället sen så är det big deal för jag har alltid 50-75% chans att blocka nu när jag har fått en annan sheld EFTER SOM ATT DU GILLAR DEF BORDE DU GILLA MIN BARBARIAN MED 18 K HEHE (fast hans damage är bara 4k) =D skitsamma nu handlar ju tråden om de som vill spela med mig vill ni de??? Tror du att du skulle kunna fixa screenshot på din barbars vapen mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) . Redigerat 6 Mars 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hmm, mina cheat gubbar på level 99 har 59k i def, så grabben.... lägg ner. -.- Epaj: Hehe, jag har bara en helt vanlig IK maul =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) . Redigerat 6 Mars 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Högsta levlet är 99 + att min bästa cheat gubbe (det finns ju många men den bästa) har 4 mille i allt. Snälla du ljuger ju så att du tror dig själv! Nu måste vi hålla oss till änmnet så jag inte blir bannad i 35år som min firedragon. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) *censur* Redigerat 22 Januari 2006 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Lägg ner nu båda två. Om ni ska bråka får ni ta det IRL eller över SMS. Inte här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Sure. Men ingen vill tydligen spela med mig =/ cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Hur fuskar man....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 finns ju till single player att ladda hem fusk gubbar på lvl 99 ''mewgood.com'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.