andennn Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Hej jag ska snart köpa GW och min polare Padde har köpt det och vi vill ha polare på Guild Wars adda våra msn om du spelar spelet [email protected] och [email protected]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jag köpte det spela det i 30 min sen hiva jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 var för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 För det va så otroligt FULT!!! "tråkigt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 ok lol någon annan som spelar ??? i så fall adda mig: [email protected] eller Padde: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag spelade det en gång hos en kompis och det var väldigt tråkigt tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 För det va så otroligt FULT!!! "tråkigt" asså... LoL!!! ja gissar på att du e en WoW spelare som bara kommer o säger så... Guild wars e ett asbra spel... [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.