Star-Basse Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Tja jag & en komips slog vad om en grej i filmen godzilla från 1999 eller vad den är ifrån.. Vi slog vad om han sprutar eld eller inte.. jag satte på att han inte gör det & han på att han gör det.. men när vi tittade på filmen så ser vi inte om han gör det eller ej Kan någon som vet om han sprutar eld eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Godzilla sprutar eld, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 I den gamla film konstruktionen så sprutar han säkerligen eld. Men inte i den nya versionen från 1999. Det finns en scen då han vänder sig om och umm... Ja. Använder sin dräktiga andedräkt för att välta bilar och sedan få dem att självtända utav värmen av andedräkten. Tror något sådant. Men du borde ha vunnit vadet, Star-Basse. Tror inte att Godzilla kan spruta eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Nä, just det. Finns inget scen när han gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 //Innan ni bannar mig kan jag få en önskining? Skriv alla regler jag brutit mot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 vad har det med det här att göra och godzilla spruter defenetivt inte eld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 :D Om Godzilla är en Drake så skulle han kunna spruta eld. Eller är han kanske en jätte Ödla/Dinosaur? tål att tänkas på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Han är en gigantisk jätte ödla... Om man även lyssnar på allt prat som sägs i filmen istället för att hoppa fram då Godzilla vräker sig fram i stan så kan man få veta att han är en guana eller någon slags av ödel djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Godzilla sprutar inte eld vad jag kan minnas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 För det första: Godzilla är en hona. För det andra: Hon sprutar inte eld. För det tredje: Hon är en vanlig liten ödla som råkade komma i vägen när man skulle testa kärnvapen. Därför är hon så muterat stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 just det!!! en vanlig liten ödla som militären har blivit sur på!!!*snyfft* det är synnd om den lilla ödlan ju *snyfft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Godzillia är ju en gammal japansk historia,som finns i många filmer ( ca 20) i några av dom "skjuter" HON äld i andra nå laser(?). i vissa filmer går HON bara runt å pajar en stad i andra så räddar HON staden från galna monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.