rg_fuskare Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 som sagt är det bra har tänkt på att köpa den? och föresten hyr läger jag en länk till paint i en tråd??? vet nån det??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Om du inte har Ruby eller Sapphire så köp det!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Om du inte har Ruby eller Sapphire så köp det!!!! köp det i allafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Är det värt att köpa Emerald även fast man har Ruby eller Sapphire? Om du vill lägga upp en länk till en paint bild kan du först lägga upp bilden på imageschack eller istheshit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Är det värt att köpa Emerald även fast man har Ruby eller Sapphire? Om du vill lägga upp en länk till en paint bild kan du först lägga upp bilden på imageschack eller istheshit. ok tack jag ska köpa den så fort jag har pengar. o nej jag har inte ruby eller sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 bra, köp den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Är det värt att köpa Emerald även fast man har Ruby eller Sapphire? Om du vill lägga upp en länk till en paint bild kan du först lägga upp bilden på imageschack eller istheshit. Ja, det är värt att köpa det trots att man har Ruby Sapphire. Jag har alla 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg