joha95 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Hej! Jag har kommit till snipsunda marina och jag vet inte hur man kommer in! jag har öppnat grinden och går in. Då skäller hunden och det kommer en röst "Vad gör ni här, det här är privat område". Hjälp mig snälla! :( joha95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 nu var det åratal sedan jag speleade det, men jag har för mig att man skulle sätta upp ett vykort från snipsunda marina framför övervakningskameran eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joha95 Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Tack! jag ska testa det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Har du klarat det eller. Jag kan nog hjälpa till om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.