flygon Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) hej alla frågesportssugna! frågorna är om emerald. vinnaren får ett stort grattis av mig! p.s det är 5 medelsvåra frågor. vad heter bäret Scott ger en när man fått alla silver symboler i battle frontier? ge minst 2 exempel på bär är det som blir gold pokeblocks när man blandar dom? (det finns faktiskt 5, men dom andra är inte så välkänt eftersom ingen vet hur man får tag på det) var finns Sudowoodo? vilka pokemon finns i Artisian cave? vilka Hoenn-pokemon är Psuedo-legendariska? ni måste antingen :student: eller välinformerade om ni ska vinna! p.s det finns en exakt likadan sån här tråd, måste ha blivit tekniskt fel eller nåt! snälla, anmäl mig inte! Redigerat 19 Januari 2006 av flygon
Overraild Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 1. Lansat Berry. 2. Liechi Berry, Ganlon Berry, Salac Berry, Petaya Berry och Apicot Berry. 3. Den finns öster om Battle Palace (Battle Frontier). 4. Smeargles. 5. Jag fattar inte vad du menar med Pseudo, men jag skriver alla legendariska. Rayquaza, Groudon, Kyogre, Mew, Lugia, Ho-oh, Deoxys, Latios/Latias, Regirock, Regice och Registeel.
flygon Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) 1. Lansat Berry. 2. Liechi Berry, Ganlon Berry, Salac Berry, Petaya Berry och Apicot Berry. 3. Den finns öster om Battle Palace (Battle Frontier). 4. Smeargles. 5. Jag fattar inte vad du menar med Pseudo, men jag skriver alla legendariska. Rayquaza, Groudon, Kyogre, Mew, Lugia, Ho-oh, Deoxys, Latios/Latias, Regirock, Regice och Registeel. alla rätt utom femman. psuedos är dom icke-legendariska som kommer innan(eller mitt bland) dom legendariska, t.ex tyranitar och dragonite. Redigerat 19 Januari 2006 av flygon
Overraild Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Skrivet 21 Januari 2006 Okej, jag gissar på: Dragonite, Tyranitar, Metagross och Salamance.
Eric_H Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 På femman gissar jag personligen: Dragonite (säker), Tyranitar (säker), Salamance (nästan säker) Aecyndodyl (eller hur den nu stavas) och Dragonair.
FreeZtyle Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 På femman gissar jag personligen: Dragonite (säker), Tyranitar (säker), Salamance (nästan säker) Aecyndodyl (eller hur den nu stavas) och Dragonair. Du menar Aerodoctyle, va?
flygon Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Okej, jag gissar på: Dragonite, Tyranitar, Metagross och Salamance. fel, men du har tänkt rätt. både dratini,dragonair och dragonite är psuedos.det finn bara tre psuedos i hoenn. ledtråd: man får den efter ligan.
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 hmmm. psuedo legendarisk. Kanske Beldum. Eller också Deoxys. Fast den är nog legendarisk helt.
flygon Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2006 hmmm. psuedo legendarisk. Kanske Beldum. Eller också Deoxys. Fast den är nog legendarisk helt. beldum= rätt ledtråd:dom har med beldum att göra.
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 beldum metang metagross
Eric_H Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Nu tror jag att jag får med alla: Beldum, Metang, Metagross Salamance och hans nergradering (minns inte vad den heter) Flygon Lileep och dens utveckling Anorith och Armaldo Aerodoctyle Kabuko (den där skalbagge Pokémonen) och Kabutos Dratini, Dragonair och Dragonite Larvitar, Pupitar och Tyranitar
Rekommendera inlägg