flygon Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 hej alla frågesportssugna! frågorna är om emerald. vinnaren får ett stort grattis av mig! p.s det är 5 medelsvåra frågor. vad heter bäret Scott ger en när man fått alla silver symboler i battle frontier? vilka 2 bär är det som blir gold pokeblocks när man blandar dom? (det finns faktiskt två, men det andra är inte så välkänt eftersom ingen vet hur man får tag i det) var finns Sudowoodo? vilka pokemon finns i Artisian cave? vilka Hoenn-pokemon är Psuedo-legendariska? ni måste antingen :student: eller välinformerade om ni ska vinna!
Eric_H Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 Är det Lich berry? Razz berry och Lich berry? (jag har säkert fel) I battle frontier Artisian cave det är väl grottan i battle frontier? är det det så är det Smeargle. Om det är grottan där man fångar Kyogre så är det bara Kyogre. (Vad är Psuedo legendarisk för nåt)
flygon Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2006 skriv inte här, skriv här i stället, det är en exakt likadan sida, det blev nåt konstigt med datorn så att det blev två lika trådar.anmäl mig inte, är ni snäll. :unsure:
Rekommendera inlägg