Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej. Jag har precis klarat Mistys gym och sen så ska jag till Pewter. Men man kan inte komma upp från Cerulean city så alltså ska man till Digglets cave och ta den vägen till Route2 och sen till Pewter. Men det ligger en Snorlax ivägen. Man ska väcka den med PokéFlute (Pokemon flöjten) men vart får jag den?

Redigerat av Eric H
Skrivet

om du har klått misty ska du till lavender town. gå till radio tornet och prata med gubben med ansiktet vänt mot väggen. han ger dig ett kort.med det kortet kan du lyssna på poke-flute på radion! gå till snorlaxen och väck honom.

Skrivet

Först går du till Cerulean Gym. Surfa på vattnet i mitten av gymmet, klicka på en hörna, så får du en sak som jag inte vet namnet på. Ta med den till Power Plant, prata med en Managern, så får du Zap Cannon. Och nu pratar du med mannen som har vänt sitt ansikte mot väggen. Då får du ett kort, som gör så att du får en ny kanal i din radio, och den kanalen är musiken, alltså Poké Flute.

Skrivet

Oj sorry. Glömde skriva att jag redan har klarat det nu. Jag klarade det igår klockan fyra eller vad det nu var. Jag har klarat Ash/Red också.

• Skapa ny...