Laithean Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Jag har kommit till chapter 8 och har hittat ett spjut som jag har stukit i en staty som sprutar vatten men det är två kvar i huset(dät med dom hära tre bilderna bakom några staty monster som sprutar vatten)men var hittar jag dom andra två spjuten? Tacksam för svar /Elle Citera
Laithean Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Det är Ju Legacy of Kain Defiance jag skrev det på andra trådar. Citera
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Ja men du kanske måste skriva det i denna också då! Och vem spelar det spelet egentligen? _______________________ "Varför gå på berg, när det finns bananer?" Citera
Dannie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Du har skrvit 2 stycken trådar nu om samma sak. Har ingen svarat, behöver det inte bero på att ingen vill hjälpa dig, utan för att ingen eventuellt kan hjälpa.... gör inga fler nu. Citera
Zelda_freak Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Ja men du kanske måste skriva det i denna också då! Och vem spelar det spelet egentligen? Måste faktiskt hålla med ovanstående..mmm Citera
Laithean Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Så det är inga som har Legacy of kain defiance det nya?? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.