Spikey Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Hej köpte San andreas idag 349 KR och undrar hur man spelar 2-Spelare min kompis sa att man ska komma till Las vegas men var ligger Las vegas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 He , inte spelat så mycket ännu förstår jag. Det finns 3 städer i spelet som du kommer till efterhand att du klart uppdragen. Las ( venturas ) är den sista staden , så det kan ju ta ett tag innan du kommer dit. Men två-player vat jag inget om , troligen bara ett falskt rykte. Har själv klarat igenom det och har inte märkt nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det finns en symbol för 2 player (Har klarat hela Sa.) Men det är ganska tråkigt,du kommer typ få vara med en kompis och skjuta folk under ett viss tid..så var det för mig iallafall. Det finns en i Los Santos(den första staden.) Den ligger nära polisstationen,det var iallafall där jag testade den. Det kommer kanske vara annorlunda ifall du testar den i en annan stad..men jag vet inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det står 1-2 Players på baksidan av förpakningen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det finns olika ställen man kan spela två på , man måste inte skjuta folk på tid på alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Det finns olika ställen man kan spela två på , man måste inte skjuta folk på tid på alla OK Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Sweet:Den jag tog var i Los Santos,och jag fick bara skjuta folk.. Link:Orka bli arg.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det finns vanliga 2 player ikoner som du kan ta, sen finns det 2 player rampage, det är då du dödar folk på tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 2 player e inget falskt rykte.... de e ju självklart att det finns men svårt o hitta när man hittar det ska man anmärka det på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 En sak har ni glömt. Att man måste inte göra uppdrag när man kör 2-player. Det finns såna som man är två st. spelare o man kan göra vad man vill hur man vill. Har för mig att det finns en i varje storstad o finns en i öknen oxå. Just i den byn där man kan dejta Barbara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Hej köpte San andreas idag 349 KR och undrar hur man spelar 2-Spelare min kompis sa att man ska komma till Las vegas men var ligger Las vegas? När du har klarat uppdraget ''Burning Desire'' så får du en flickvän. Detta kommer att markeras med ett rött hjärta på kartan, far dit dvs. till hennes hus så märker du en symbol. Där kan du köra två player. Och för att komma till Las Venturas (Las Vegas) så måste du helt enkelt klara uppdrag. Klicka på kartan så förstoras den. L.V ligger uppe I högra hörnet. Redigerat 22 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad står det egentligen på den där kartan?! Kan man inte ens läsa den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg