Hoppa till innehåll

Gta San Andreas


Spikey
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

He , inte spelat så mycket ännu förstår jag. Det finns 3 städer i spelet som du kommer till efterhand att du klart uppdragen.

Las ( venturas ) är den sista staden , så det kan ju ta ett tag innan du kommer dit. Men två-player vat jag inget om , troligen bara ett falskt rykte. Har själv klarat igenom det och har inte märkt nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en symbol för 2 player (Har klarat hela Sa.)

Men det är ganska tråkigt,du kommer typ få vara med en kompis och skjuta folk under ett viss tid..så var det för mig iallafall.

Det finns en i Los Santos(den första staden.)

Den ligger nära polisstationen,det var iallafall där jag testade den.

Det kommer kanske vara annorlunda ifall du testar den i en annan stad..men jag vet inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak har ni glömt. Att man måste inte göra uppdrag när man kör 2-player. Det finns såna som man är två st. spelare o man kan göra vad man vill hur man vill. Har för mig att det finns en i varje storstad o finns en i öknen oxå. Just i den byn där man kan dejta Barbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej köpte San andreas idag 349 KR och undrar hur man

spelar 2-Spelare min kompis sa att man ska komma till

Las vegas men var ligger Las vegas?

 

När du har klarat uppdraget ''Burning Desire'' så får du en flickvän. Detta kommer att markeras med ett rött hjärta på kartan, far dit dvs. till hennes hus så märker du en symbol. Där kan du köra två player.

 

Och för att komma till Las Venturas (Las Vegas) så måste du helt enkelt klara uppdrag.

 

Klicka på kartan så förstoras den. L.V ligger uppe I högra hörnet.

post-13880-1137936824_thumb.jpg

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...