Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Hallo allesammans. ^^ Fick upp idén då jag höll på att skriva lite fanfics på en sida och läsa av andra. Varför inte ha ett forum med FanArts/Fics forum? Antar att det kanske finns några som gillar att visa sina talanger i att skriva eller att teckna. Detta var bara en spontan idé och jag vill gärna höra vad ni andra tycker om detta? //Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Alldeles för få håller på med såndant, posta teckningar i grafik-forumet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Mja. Hellre då ett Subforum. Grafik & Programering har inget att göra med att teckna för den delen heller. Men som sagt. Detta var bara spontant. Ville ha ett svar även från någon Modd eller Admin om detta kanske var möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Kommer inte att komma något sådannt forum då det ligger alldelles för långt bort från sidans innehåll. Istället kan du posta i Intressen/Allmänt/Grafik beroende på var tråden passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 synd , skulle va kul att visa upp sina teckningar. MVG i bild joråsattseru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Du kan visa upp dem i de andra forumen som sagt ,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 synd , skulle va kul att visa upp sina teckningar. MVG i bild joråsattseru Du har ju Gallerian :)http://forum.fuska.se/index.php?act=module&module=gallery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Admin: Jag antog det skulle bli något sådant svar. ^^ Men som sagt. Vi måste hålla oss till vad Fuska.se är. Hålla skiten fint & snyggt så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Men det var en bra idé, Rowyn! :) Men du kan ju visa upp dem, fast inte i ett forum då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Gallerian kan vi ju använda FanArt.Men Fanfiction tyckte jag var en bra idé. ;) Har alltid haft galen fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.