Master Usopp Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 e det nya " The Sims Boustin out " eller vad det heter, e det ett bra spel? jag har i alla fall The sims men den gillar jag iaf väldigt mycke :D tänkte köpa det nya men först vill jag veta om den e bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Playstation? fel forum.. _________________________________________ Thomas Gustafsson faller! Thomas Gustafsson faller!... Nej! Förlåt mig, han skymdes bara av en snödriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Han menar så klart till PS2 eftersom att det bara finns till PS2.. Eller hur Master Usopp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det är mycket bättre än ettan, jättekul, man kan åka till olika ställen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 e det nya " The Sims Boustin out " eller vad det heter, e det ett bra spel? jag har i alla fall The sims men den gillar jag iaf väldigt mycke tänkte köpa det nya men först vill jag veta om den e bra ny the sims är inte värt pengarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 e det nya " The Sims Boustin out " eller vad det heter, e det ett bra spel? jag har i alla fall The sims men den gillar jag iaf väldigt mycke tänkte köpa det nya men först vill jag veta om den e bra ny the sims är inte värt pengarna! jo det är det!det är jätte roligt!köp det! :lol: :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 är det värkligen så bra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) är det värkligen så bra???näe det är inte värt pengarna!för att det är nån mätare som väljer hur mycket man kan köpa! Redigerat 10 Maj 2004 av Blackarmy_Aik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Blackarmy_Aik @ 10/05-2004 15:14:58) är det värkligen så bra??? näe det är inte värt pengarna!för att det är nån mätare som väljer hur mycket man kan köpa! är det värkligen så bra???ja, det är bra!om man gillar såna spel,såklart! ;) tycker inte du om spelet bara för att det finns en sån mätare? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Blackarmy_Aik @ 10/05-2004 15:14:58) är det värkligen så bra??? näe det är inte värt pengarna!för att det är nån mätare som väljer hur mycket man kan köpa! Ja... Det är lite störande att man inte kan köpa hur mycket som helst.... Men jag tycker fortfarande om spelet.... 1:an alltså.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Link64 @ 10/05-2004 20:42:24) (Blackarmy_Aik @ 10/05-2004 15:14:58) är det värkligen så bra??? näe det är inte värt pengarna!för att det är nån mätare som väljer hur mycket man kan köpa! Ja... Det är lite störande att man inte kan köpa hur mycket som helst.... Men jag tycker fortfarande om spelet.... 1:an alltså.... tycker du inte om 2:an? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg