Nimtro Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 När, jag läggde till en ( logos ) på CZ och sedan läggde jag den på mappen... C:/Valve/Steam/SteamApps/Mitt användar namn/Condition Zero/Czero/Logos. och sen skulle jag testa spela men det funkade inte. Så jag skulle vilja fråga ska man lägga den på en annan mapp? eller göra en sak innan den läggs in eller? :huh:
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 När, jag läggde till en ( logos ) på CZ och sedan läggde jag den på mappen... C:/Valve/Steam/SteamApps/Mitt användar namn/Condition Zero/Czero/Logos. och sen skulle jag testa spela men det funkade inte. Så jag skulle vilja fråga ska man lägga den på en annan mapp? eller göra en sak innan den läggs in eller? :huh: använd HLC men jag e så snäll och tankar den direkt hit åt dig :DGuide: öppna HLC klicka open klicka på din valfria bild klicka autosize om den e för stor sen klicka på "save it to" välj där din cstrike folder ligger eller CZ sen istället för pldecal.wad ska den heta tempdecal.wad den andra finns där redan men den ska du översätta(overwrite) sen ska du bara klicka "Make WAD" Guide för bild utan kanter: om du vill ha en bild som den (bifogade bilder) ska du bara göra en bild med blå omkrig typ så här :cool: titta i cool! skriften i rutan om du spelar med den bilden i cs skulle det vara genomskinligt MVH KD
Nimtro Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Tack! Men vad menar du med HLC? förstår inte så mycket om sånt.
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Tack! Men vad menar du med HLC? förstår inte så mycket om sånt. det är enkelt om inte regga dig på min hemsida och skriv i PC/Counter-Strike Hemsida
Nimtro Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Ja, jag har medlem på sidan nu! men asså HLC vilken mapp finns den om det nu är det?
Gäst BondaKransDans Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Ja, jag har medlem på sidan nu! men asså HLC vilken mapp finns den om det nu är det? ska läggga ut den nu okejden ligger i "filarkiv" Redigerat 20 Januari 2006 av Krans-Dans
Nimtro Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2006 Ja, där hittade jag den :) Och tack för HCL
Rekommendera inlägg