Hoppa till innehåll

Ali_king


Ali_king

Rekommendera inlägg

White Mushroom:

 

Dom ber om olika magier ibland är det 3 thunder/a/aga ibland 3 fire/a/aga osv. och am man nu slänger 3 thunder/a/aga så får man 1 thunder arts och slänger man tre fire/a/aga på den så får man en fire arts . Men det är bäst att man väntar kanske lite och slänger tre olika magier för då höjer det chansen att få mystery goo (tror jag) .

 

Man iaf så ber dom en att man ska slänga olika magier på dom .

När det ser ut som dom huttrar (dom fryser alltså) då ska man slänga fire/a/aga på dom/den .

Om dom har en sol över sig så ska man antligen slänga Blizzard/a/aga eller Thunder/a/aga .

Minns inte riktigt vilken av dom men det finns en annan gest dom gör för att få antligen Thunder/a/aga eller Blizzard/a/aga .

Och när dom hoppar så ska man slänga Aero på dom .

Fast ibland så tänker dom eller går runt och då ska man inte slänga nått på dom för då blir dom sura och drar sin väg.

 

OBS:Man ska slänga magierna på dom och för att göra det så måste man va någorlunda nära dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt så är det!

 

Det finns en Kingdom hearts bok som man kan använda som (stöd).

Den boken ger tips och allt möjligt till spelet även vad man ska ge till white mushroom. Utan den skulle jag inte ha kommit så här långt

Har dock fastnat på sissta ansem.

Redigerat av spel-maskinen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spel-maskinen: För att klara ansem är det nog bäst att levla upp sig en aning. Såsom i Coluseum (Stavning?).

Välj Hades Cup och kör igenom den ett antal gånger. (Brukar köra från 10th platsen ner till 1. Får ungefär 10 000+ exp efter varje gång jag kör den.

Då du har levlat upp dig tillräckligt är det väl bara att försöka möta honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man slänger en massa magier.

 

Dom ber om olika magier ibland är det 3 thunder/a/aga ibland 3 fire/a/aga osv. och am man nu slänger 3 thunder/a/aga så får man 1 thunder arts och slänger man tre fire/a/aga på den så får man en fire arts . Men det är bäst att man väntar kanske lite och slänger tre olika magier för då höjer det chansen att få mystery goo (tror jag).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...