Gäst Soffan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det är kanske dags, att börja lyssna lite på medlemmarna. OCh medlemmarna vill ha forumlekar. Och så jobbigt kan det inte vara. Ja självklart. Såsom admin skrev. Ta er an och fixa ett gruppforum då. Det enda alternativet ni kan ta er till om ni verkligen vill glädja medlemmarna här på Fuska.se. Jag kan anse att vissa lekar var ganska roliga att vara med i. Men sedan överdrevs det med tiden. Associationsleken var väl den mest uppskattade och, enligt mig, en väldigt underhållande lek. Men sedan kom det en massa Forum lekar såsom; Bil-Leken, Sista Bokstaven-Leken (Vilket det faktiskt fanns två utav). Även ett par som hette Forumlek båda två. Förstår ni vart jag vill komma? Jag är inte emot forumlekar men jag anser att vissa är oseriösa och dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 ok, billeken kanske inte var den bästa. Men sistabokstaven och associantionsleken var bra. Och om medlemmarna kunde (i brist på bättre benämning) "bli bättre". Och sluta spamma, så hade vi haft våra lekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.