jacx Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hej, jag födde upp en pichu med volt tackle.. Sen utväcklades den till en pikachu. Jag gav den en light ball så dens sp. at skulle boostas. Iallafall, när jag trändade den märkte jag att den var lite konstig, Pikachus ska vara väldigt svaga pokemon eller hur ? Ja, men min pikachu blev över stark jätte snabbt. Och det kan lära sig alla atackerna =/ Ungefär som en mew :S Nu är den i lv 100 och här är dens stats . : Hp : 320 At : 259 Def : 230 Sp At : 310 Sp Def : 240. Här är dens atacker : Volt tackle. Earthquake. Thunderbolt. Surf. Har detta hänt någon annan än mig ? :S För det e väldigt skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det har aldrig hänt mig men det kanske är naturligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Har hänt mig,dock använder jag inte Pikachun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Så övernaturligt stark är den väl inte. Så har hänt för mig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag ska titta om det hänt för mej. Vad häftigt menar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hm... väldigt konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Håller med................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 konstigt säger jag med :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Sluta spamma. OnTopic: Det är väl nån bugg eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag skulle vilja vetta var man kan hitta liht ball och vilken level var din pichu när du gav den light ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Så övernaturligt stark är den väl inte. Så har hänt för mig med. Jo en vanlig pikachu har knappt 200 i spec at =/ För att få light ball ska man fånga massa pikachus och om man har tur håller nån i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Tack så mycket!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg