Putside Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 ja ,men det var ju jättemoget av dej star-basse, moooooget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nej, men har kunnat. Min släkting har dött för många år sen, men var inte där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Fusion, vad tror du? ...tror du det flyger ut duvor ur kropparna som sen får det bra i himlen? HAHAH!!! Kristendom är galenskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Skåningen: SÄKERT! Walker: tror du på Skåningen? för f*n det är ju så himla uppenbart att han ljuger... Jag har aldrig set någon dö... men jag har set 2 lik.. den ena gången var när min lilla syster dog.. hon dog i mors mage.. Den andra gången var min gamelfarmor när hon dog... henes släktingar är såna där spm går & pussar på liken... så då såg jag hene också... inga roliga syner... det låter som att alla här inne har sätt någon döööö.. hur många ljuger? Tror du seriöst att jag bryr mig om du tror på mig eller inte? Jag litar på dig, och jag ser ingen anledning varför du inte skulle tro på mig. Ni som vill tro på mina ord, go for it. Ni andra kan väll bara hålla mathålet stängt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag orkar inte... hur dum får man bli... tomatkechup är faktiskt LITE taskig!!! lol Skåningen: jag tycker synd om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Walker... Lugna ner dig lite nu. Du behöver inte kommentera andra hur de är. Hewitt: Fusion har ännu inte skrivit i detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Fusion, vad tror du? ...tror du det flyger ut duvor ur kropparna som sen får det bra i himlen? HAHAH!!! Kristendom är galenskap Vad pratar du om??Och vem sa att jag är kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag var nära på att dö en gång för jag har liksom hjärt fel och om jag hade blivit född tidigare kaske 1 år skulle jag dött och om de ej hade sett att jag hade hjärt fel skulle jag dött men nu sitter jag här 11 år och e välpehållen :( :( :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Star-Basse: Jag vet inte hur du kan anklaga andra att ljuga om vi nu inte vet att du själv ljuger. Och varför, först och främst, skulle han ljuga om en sådan här sak? För att andra skulle tycka att han var 'häftig'? Skulle han kanske få mer status för att han mist en av sina vänner? Eller tror du han letar efter tröst här på fuska.se om att vi skulle kanske peppa honom? Du behöver inte tro på mig! Men jag tror inte på skåningen... Är det inte ganska uppenbart att han ljuger? Det är ju för f*n knappt att man kan få se någon dö under ett helt liv men han är 13 år & redan har set 3 pers dö... PLZ! Skåningen i vilken stad vart han överkörd?? vilket år vart din kompis överkörd? Vilken väg? Om det du nu säger är sant så svara på frågorna.. Redigerat 22 Januari 2006 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad pratar du om?? Och vem sa att jag är kristen? förlåt, men eftersom du tror på gud tog jag för givet att du var kristen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 llllllllllllllllllllllllllooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllll säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hewitt:Muslimer tror faktiskt också på Gud! Star-Basse:Du säger att han ljuger,hur ska du tro på honom då när han säger vilken väg och allt,tänk om han ljuger (alltså enligt dig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.