Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Fy sjutton!Det måste ha varit hemskt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 usch, bara stänkte det upp blod på rutan? fy f*n... ja det är verkligen inte något komiskt ämne detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 det var faktiskt inte meningen att detta ämnet SKULLE vara komiskt! btw... det var INTE roligt att se en person dö , när han/hon cycklar på spårvagnen! Guggo:kanske kan BLI den deppigaste tråden någonsin! om lite fler kommer och hälsar på med kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Sa han att det var en komisk tråd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 he dog en poke han heta svene eller nå sånt han va snell ha bliv körd öve av e bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 emh... ny förstår jag inte riktigt :S Walker: om du hittar en deppigare tråd en denna så får du en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) nej det har jag inte Redigerat 28 Januari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jo härromdagen så kom ju en gubbe och slog ihjäl en tant och jag hade just kommit från en fest och jag bara.........HAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zstefan32 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 ja såg än myra dö än gon fö ja trampa po dän ja shems fotfarnade övär det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) Ja,jag vet att jag skämtade förut.Men nu vet jag att detta är ingen skämt tråd Ray och zstefan32. Redigerat 30 Januari 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 det var faktiskt inte meningen att detta ämnet SKULLE vara komiskt! btw... det var INTE roligt att se en person dö , när han/hon cycklar på spårvagnen! Guggo:kanske kan BLI den deppigaste tråden någonsin! om lite fler kommer och hälsar på med kommentarer... jag menade inte så utan jag bara kostaterade att det inte var en komisk tråd... förlåt... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Ja, det har jag några gånger. Jag vet känner många som skadat andra så det blivit intensiven, men jag vet inte om någon dog. Jag tror på skåningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.