Gäst Walker Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Min klass hållde på att dö på gympan. ett rör gick sönder och det var äkta action brånd kåren kom fett grymt :D SKOJJJIIIGGGT! hehe! eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har aldrig sett någon dö men jag har sett nån som jag trodde va död.. Det va i Ethiopien (e därifrån,född i Sverige) jag o min syrra gick ut sen såg vi en kille som låg på marken,trodde han va död men han vaknade sen..Det var så att hans mamma var borta o han letade efter henne,sen fick han mat å lite pengar..Han låg på marken för att han hade druckit..han va typ full ,... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nähe??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har aldrig sett någon dö men jag har sett nån som jag trodde va död.. Det va i Ethiopien (e därifrån,född i Sverige) jag o min syrra gick ut sen såg vi en kille som låg på marken,trodde han va död men han vaknade sen..Det var så att hans mamma var borta o han letade efter henne,sen fick han mat å lite pengar..Han låg på marken för att han hade druckit..han va typ full ,... :blink: Snacka om chock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mi kompi dog fö han had järpoblem du tror inte det var hjärnproblem han hade då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har aldrig sett någon dö. Jag har inte sätt när deras liv i ögonen slocknar. Men på tv har man gjort det ett par gånger dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 VEM har INTE gjort det på TV???? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Vad menar du? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Mellanmjölk: Det är hemskt att det kan hända mitt på en öppen och allmän plats utan att någon bryr sig. Jag har aldrig sett någon dö men en kompis till mig såg en man bli påkörd av en bil utanför sitt hus , det är läskigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad menar du? :mellow: vem har inte sett någon dö på tv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har aldrig sett någon dö, tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Stackars alla er i den här tråden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.