Dretskit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Brukar du spela på Xbox live? Själv tycker jag att det kan vara roligt att spela ibland mot några av mina kompisar som ochså har Xbox Live och vi brukar spela olika spel som NBA Live 06 m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 nä tyvärr jag spelar inte det men jag spelar n64 ibland men för tllfället spelar jag onlinespel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) hereticdevil jag har en fråga eftersom du har Xbox Live kan man spela två på samma X-box??? Redigerat 23 Januari 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 hereticdevil jag har en fråga eftersom du har Xbox Live kan man spela två på samma X-box??? Jag gör det inte iallafall så jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg