Anorectic Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 När jag är i en server, och en ny round startas, så börjar min dator lagga för att sen stänga av Cs (automatiskt). Hela steam stängs inte av dock. Detta händer dock inte på mina andra spel (i steam) såsom Team Fortress Classic, Day of Defeat, Half-Life (bättre exempel lol) osv. Behöver hjälp snarast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) du , här svär vi inte på allmänt forum. So quit´it Om du inte har något vettigt att skriva, skriv inget alls, ok? //Ragnarök Redigerat 22 Januari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Du, tack så HIMLA mycket för det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 kolla ping (TAB) och kolla så du inte får meddelandet "En nätverkskabel är inte ansluten" i windowset under som jag brukar få med jämna mellanrum när d-linken startar om av okänd anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 kolla ping (TAB) och kolla så du inte får meddelandet "En nätverkskabel är inte ansluten" i windowset under som jag brukar få med jämna mellanrum när d-linken startar om av okänd anledning. coolt, du menar att han kommer in på servrar utan uppkoppling? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nä asså det är lungt, det var det minsta jag kunde göra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Sluta spamma. Kolla din PING, om den är 70 och uppåt så är din data inte så bra för att spela CS på den. Stäng av MsN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Sluta spamma. Kolla din PING, om den är 70 och uppåt så är din data inte så bra för att spela CS på den. Stäng av MsN. fel fel fel.. beror inte alls på datorn! Tror inte de har med pingen att göra! Testa Reinstall :a cs 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Sluta spamma. Kolla din PING, om den är 70 och uppåt så är din data inte så bra för att spela CS på den. Stäng av MsN. Innan allt cepade brukade min ping vara mellan 200-100 så det funkade ju fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg