Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 -God natt min lilla gris. -Go natt mamma. -Wohoo!Jag rider på grisar naken! Så vad drömde du i natt? Själv har man drömt om att man satt på en larv som kravlade omkring på vattnet,plötsligt kom jag till en ö där Admin stog(allvarligt,avatarn) och skrek någonting,typ blandning mellan afrikanska och japanska.Sen flög jag iväg på en stutsande telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Kommer faktiskt inte ihåg vad jag drömde om idag. ^^ Men förrigår drömde jag om dinosaurier.. :blink: ..och är allvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag drömde om att jag var med i en internationell fotbolls turnering och ägde ut alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Drömmar kan säkert slå in, One Peice. Jag själv har inte drömt något särskilt. Förutom att jag trodde att jag bodde på fel ställe förut och att jag gått i sömnen. (Alltså... Jag drömde om att jag gick i sömnen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Brukar nästan aldrig komma ihåg vad jag drömmer, tyvär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Att några ungar lyckades skapa egna konton på min ftp och våldtog den totalt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer om. Kanske nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Eftersom jag bara sov i ett par minuter för inte så många timmar sen så var det spelrelaterat, MapleStory. Inte för att jag kmr ihåg ngt speciellt, men jag spelade iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Att några ungar lyckades skapa egna konton på min ftp och våldtog den totalt :( Vad är Ftp förkortat för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Att några ungar lyckades skapa egna konton på min ftp och våldtog den totalt :( File Transfer Protocol. Min ftpserver alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Jag drömde att Fusion blev våldtagen av sina dinosaurier i hans dröm ..och är allvar! Redigerat 21 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Drömde att jag typ var ute och gick ner från mitt hus. Rätt som det var så slog en blixt ner i ett träd och jag kutade hem skräckslagen. Tror att det betyder att jag inte ska tända tändstickor och slänga iväg dom, som har blivit min nya Hobby... ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.