Ratchet Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag drömde att jag och min brorsa varvade mario 64 ds totalt och att sista bossen var en jätte stor wario. om man klarade honom kunde man bli luigi eller link *wierd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) OM *borttaget* Inga sådana ord, tack. // Ragnarök Redigerat 28 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Drömde att jag blev miljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag drömde om att jag var en mafia medlem och jag var skyldig bossen pengar och jag hade inte pengarna så jag rymde i min bil och de följde efter mig och tillslut ramlade jag ner för en klippa och då vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.