Dretskit Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Finns det någon som brukar spela spel på datorn med en handkontroll? Jag brukar spela med handkontroll när jag spelar sportspel och bilspel men inte på skjutarspel för då är det lättare att sikta med musen tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag ska faktiskt låna en Handkontroll till datorn av en kompis och hjälpa syrran på Harry potter 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 skjutspel ska man ju helst spela me musen...men bil spel och andra spel e lättare me en kontroll...ska snart köpa en sladd så jag kan använda min ps2 kontroll i datan...den e ja van vid=) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag brukar lira t.ex. NHL-01 och NBA-06 med kontroll. @Son-goten-master - Var kan man köpa såna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad är meningen med tråden? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg