Gäst Janaz Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Kan jag göra det isåfalll hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Har hört talas om att det finns ett program som du kan göra det med. sök på google efter f*n controller eller liknande så kanske du kan hitta nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag har speed f*n men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Varför vill du ändra hastigheten? Fläkten kan gå sönder om man ändrar hastigheten.(Väldigt låg chans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Zalman Fanmate 2 - 49:- på webbhallen. funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Jag hittar den inte :( Redigerat 21 Januari 2006 av ZL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 starta om datorn och tryck Delete hela tiden och så kan du göra det där tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) http://www.webhallen.com/prod.php?id=19413&traff=1 kolla bara så att inte belastningen blir för hög, vet inte vad du har för fläktar men det står oftast på dem. Redigerat 21 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) ok tack nico och vitdom det gick inte :( men finns det nått program som man kan ändra med? jag har speedfan men det funkar inte :( Redigerat 22 Januari 2006 av ZL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.