Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Skellington
Skrivet

Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga

Skrivet

min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;)

Skrivet

Har haft min i snart 4 år... Den har åkt i golvet från 1 meter minst 5 gånger... Skivorna är repiga som bara den... Ja, iaf de som är 4 år gamla... Ibland så kommer det upp en röd ruta på tv:n som säger att det är nåt fel... No disc, och den där smörjan... det stod att man skulle kolla i instruktions-boken om nåt skulle vara fel... Det gjorde ju jag för mitt eget bästa ;)... I mitt fall så skulle jag ta någon slags handduk och dra från mitten och utåt på skivan... Shit vilket onödigt inlägg....=P Fick bara lust att skryta lite... Det är ytterst osannolikt att cuben är trasig... I sånna fall har ditt blivit sämre behandlat än mig... Och det tror jag då inte =P

Skrivet (redigerat)

min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter  ;)  ;)  ;)

lol lär dig stava innan du ger dig ut i världen och babblar?

hur gammal kan du va egentligen?

Redigerat av girder
Skrivet

Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga

Jätte billiga.

En GC men en kontroll och ett spel för 1000 :D

Skrivet

Den kostade 800 här där jag bor :blink:

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...