nordda Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 När jag startar min gamecube så står det alltid, "no disc" jag har prövat att rengöra linsen men det går ändå inte.. <_< hjälp mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 kollat skivan kollat lasern, kollat systemet i helhet kollat hur gamal den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Har haft min i snart 4 år... Den har åkt i golvet från 1 meter minst 5 gånger... Skivorna är repiga som bara den... Ja, iaf de som är 4 år gamla... Ibland så kommer det upp en röd ruta på tv:n som säger att det är nåt fel... No disc, och den där smörjan... det stod att man skulle kolla i instruktions-boken om nåt skulle vara fel... Det gjorde ju jag för mitt eget bästa ;)... I mitt fall så skulle jag ta någon slags handduk och dra från mitten och utåt på skivan... Shit vilket onödigt inlägg....=P Fick bara lust att skryta lite... Det är ytterst osannolikt att cuben är trasig... I sånna fall har ditt blivit sämre behandlat än mig... Och det tror jag då inte =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Om den är ny så kan du lämna tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Samma sak för mig.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;) lol lär dig stava innan du ger dig ut i världen och babblar? hur gammal kan du va egentligen? Redigerat 27 Januari 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga Jätte billiga.En GC men en kontroll och ett spel för 1000 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Kan det vara för att du inte har satt in en skiva? :P aja, men skicka in den på lagning, lr köp en ny; dom e ju så billiga Den kostade 800 här där jag bor :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag e 11 år faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 men WoW du (inte world of worldcraft) jag e oxo 11+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg