Hoppa till innehåll

Min Gamecube Är Trasig! Tror Jag...


nordda
 Dela

Rekommendera inlägg

min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter ;) ;) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft min i snart 4 år... Den har åkt i golvet från 1 meter minst 5 gånger... Skivorna är repiga som bara den... Ja, iaf de som är 4 år gamla... Ibland så kommer det upp en röd ruta på tv:n som säger att det är nåt fel... No disc, och den där smörjan... det stod att man skulle kolla i instruktions-boken om nåt skulle vara fel... Det gjorde ju jag för mitt eget bästa ;)... I mitt fall så skulle jag ta någon slags handduk och dra från mitten och utåt på skivan... Shit vilket onödigt inlägg....=P Fick bara lust att skryta lite... Det är ytterst osannolikt att cuben är trasig... I sånna fall har ditt blivit sämre behandlat än mig... Och det tror jag då inte =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kopis ha5r samma problem hans är så med men hams amma jobbar på forum icka forum eller nåt sånt och när han s är så så säger han til sin mamma att spelet alls skiva vill ha medicin och så gnider dem nån salva eller gega eller vatt sen så när han sätter i den så fungerar de ska tareda på vad de heter  ;)  ;)  ;)

 

 

lol lär dig stava innan du ger dig ut i världen och babblar?

hur gammal kan du va egentligen?

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...