PussyCat Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Mycket bra skrivet Rowyn jag skulle inte orka skriva så mycket..!! Hade du några stavfel..?? (inget elakt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Förut hände det en rolig grej för mig när jag sökte på bandet "The Who" på google, då stog det: "The is a common word, and has not been included in the search" och under stog det: "Who is a common word, and has not been included in the search" Den sökte visserligen på "The Who", men det var roligt att det stog det... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 HAHAHA! Klockren!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Alla 13375P34|<3|25 (Leetspeakers) Kolla här :http://www.google.com/intl/xx-hacker/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Hoppas ingen har skrivit det men google kan omvandla saker också, enheter alltså. Skriver man: "3 pound in kilo" (utan citatecken förstås) kommer den tala om hur mycket 3 pund är i kilo. Google håller också koll på växelkurser, skriv: "Dollar in SEK" så talar google om hur mycket en dollar är värd i kronor. Jag har inte testat hur många valutor den klarar, så testa gärna och skriv här. Eller varför inte ta reda på hur många byte en terabyte är. principen är densamma. OBS Detta funkar bara om man skriver på engelska, inte om man skriver på svenska. Allt för mig, skriver mer om jag kommer på flera saker googles otroliga sökmotor kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ojoj, ni har lärt er att använda google. då har ni kommit en bra bit i eran utveckling. Fortsätt så här så kanske ni snart kan skala en banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Oj men kolla där, någon vände på en sten och en orm tittade fram. Det handlar inte om vad vi kan, utan om vad vi vill dela med oss av till dom som inte kan. Och ifall du nu är så j*vla smart, då borde du nog veta att man använder versal efter punkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mogger Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Grymt bra guide, jag förstår inte heller hur du orkar skriva all text. http://img332.imageshack.us/img332/7369/googlend4.th.png *HOST* Och om det är någon som inte riktigt förstår vad jag menar så finns det en tydligare förklaring här. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 AAARGH, Soffan är en kopierare. >:( Trodde att han hade skrivit denna själv, men icke! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceCoke Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Precis som med "Skriv bättre - Tips" tråden så är denna direkt kopierad från FFUniverse.nu http://www.ffuniverse.nu/community/forum_s...id=103216&kat=9 Ge dig Soffan, du kan åtminstonde ge de riktiga trådskaparna cred för det de skrivit och inte ta åt dig äran för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Låst pga att trådskaparen inte har copyright på texten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg