Joy Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jaha.. Skriv ni som är medlemmar eller vill bli.. Jag är medlem och den sidan äääger, om ni har nån fråga eller vill ha tips så ska ni fråga mej, har varit med länge ;) Annars så är mitt profilnamn Roshy och min gladiator för tillfället heter Leon, Alv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag vill gärna bli medlem, men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 klicka på "bli medlem" + strunta i 15års gränsen. själv heter ja titanman där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ok, nu har jag gjort det, men då står det ju 'du är inte inloggad', hur ska jag göra då? addressen är väl www.arenan.org ? EDIT: Yees! jag klarade det! jag heter Eúvan och mitt profilnamn är Kahn, så Joy jag kommer nog att behöva din hjälpa framöver :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 vad gör man på arenan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag hjälper dej gärna Kahn! ;) Fuskfreddie, du får nog läsa på arenans info, sen kan du fråga om tips ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Hur möter man drakar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Går tyvärr inte, gick tidigare på säsongen ända tills den blev dräpt av gladiatoren Mansluke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag Heter Crusade Och Min Gladiator Heter Ozmiator Har Nån En Klan Som Man Får Va Med i Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 är du guldmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det går inte att skapa en profil för när jag ska till steg 23 så står det "Du är inte inloggad" Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 så stog det först för mig också, men sen provade jag att stänga av virusskyddet, och så ...POOF... så funkade det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.