Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Okej, så du heter just så.. kul =) Min Oldrod äger! Vinner allt för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Kul att du vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Mmm, vilken är din bästa grad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Hm.. 7 el. 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Vill du veta min? Jag har varit Legend på grad 37.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jo, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Gör du? Jaså... Ska vi ta en match? oldrod heter jag som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jao, nån gång kanske vi kan ta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Vilken grad är du på? Annars kan jag ge dej tips om du vill, har en lite erfarenhet om jag får säga det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag heter Joe Cool både på gladiator och namn men jag behöver hjälp med att börja strida jag har en gladiator som jag skrev ovan. :8: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Okej, du kan strida på Stora scenen då du ansluter dej till ett lag och gör dej redo, sen kan du utmana gladiatorer genom att söka på dem i länken "Sök Gladiator", för mer frågor, fråga helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 arenan börjar bli trååååkigt.... *boooring* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.