Ozoon Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 det är ju rätt enformigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 är det nån klan som behöver en vapensmed?jag har just startat men......min gladiotor heter Dancra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag e medlem min gladiator heter MOSK ja har kört ända sen slutet på säsong 2 är ganska erfaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Okej, du kan strida på Stora scenen då du ansluter dej till ett lag och gör dej redo, sen kan du utmana gladiatorer genom att söka på dem i länken "Sök Gladiator", för mer frågor, fråga helt enkelt.. Man måste vara Guldmedlem om man ksa köra på stora scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nu är det omstart tur att man e permanent medlem i en klan så man får bra start hoppas att den blir jätte bra denna säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Cocos, jag är medveten om detta, är lite erfaren, har spelat i ett år... Jag skrev hur man kunde strida.. Viktor, det är Nya klaner varje gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Joy gissa vad de har gjort! de har STÄNGT AV ALLA VANLIGA MEDLEMMAR på grund av för mycket fusk!! bara guldmedlemmar får "komma in"! F****N va orättvist!! *buuuuuuuhuuuuuuuuu* :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag är medveten om detta... Vill du inte bli guldmedlem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 phu skönt och tur att man e guldis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Tur? Det är ju en sak du fixar själv, det är inte tur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja men tänk om man itte hade varit det just då det hade vart jobbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Nej, det hade bara varit att bli guldmedlem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.