Anorectic Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 äh, nu suuuuuger Arenan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Tycker du? Tycker inte jag, nu är det bättre, det är svårare monster upptill grad 10 och dessutom krävs det nu mer taktik, tycker jag är bra, det tar ju kål på monster nötarna, då blir det mer hederligt spel på arenan, dock är det ett snepp tråkigare det håller jag med om, speciellt nu för mig när jag förlorar hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Är Arenan gratis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Tyvärr inte, men det är absolut värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Tyvärr inte, men det är absolut värt pengarna! ja trodde att det bara kostade om man var guldmedlem :new_puppy_dog_eyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 e den textbaserat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 kan någon utmana mig på arenan min gladiator heter tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 e den textbaserat eller? Ja det är den... ja trodde att det bara kostade om man var guldmedlem Det är det de gör också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har spelat det först började jag spela den andra säsongen tills det böra kosta 100 kr för ett år då sluta jag sen kom jag tillbaka efter ett tag igen men har slutat med det för typ ett halv år sen. Visst spelet är kul men jag har trötnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag skulle vilja att de skapar en ny ras. Det är ingen omväxling. Dem får göra en STOR ändring för en gångs skull inför nästa säsong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.