Neos34 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag sitter å spelar med konsollen: PSX, andra utgåvan. Med fläkt system. Och jag söker spel fusk, som funkar till spelet Resident Evil 2. Klarar inte slut bossen, som Claire. Sen undrar jag hur man kommer in rummet på näst sista bana innan tåg stationen. Det står att man måste vara 2 personer, för att aktivera datorn.. På samma bana som Monitor Room... Jag blir tokig snart.... Help! /Neos34, från Gothenburg/Sweden.. (OBS! Ja é grön här).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 cheatcc.com gå in där där finns det säkert fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neos34 Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 cheatcc.com gå in där där finns det säkert fusk Jo, men jag glömde å nämna att jag vill ha Svenska fusk som funkar. Nu spelar jag: Claire A Jag har spelat. Leon, Claire B.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) kolla här: http://www.fuska.se/spel/ps/resident_evil_2/2401.html har du kollat där? du vet väl att det fins fusk är på fuska.se? Om du inte hitar det du söker gå in på reklam eller sök på goggle efter fusken!!! Redigerat 23 Januari 2006 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg