Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det är okej, Spirit. Det hade varit annorlunda om du hade sagt vad de skulle göra. En bra ledtråd. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Spirit, tackar så mycket ^^, Är på level 5 nu, och där ser jag ett låtnamn. Sedan kan man trycka på en knapp på fjärrkontrollen, och där ska man skriva in ännu ett login... ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 men jag fattar inte nåt skit på lvl 2 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 lv 2. Är det där du ska komma in i rummet? Det är verkligen inte svårt. Läs vad som kommer upp i medelandet. Men klarar du inte lv 2, så borde du inte spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 men kan inte nån skicka ett Pm vad man ska göra eller nåt...? :blink: men jag fattar inte vf står det (address?) och så finns det en hand som pekar uppåt....?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Nej, jag skickar inte PM där det står vad man ska göra. Vet du inte vad address är förngot??? Läs på notpron forumen för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag vet vad address e för något men ska man asså jag fattar inte... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 *suck* Ger bara ut det här tipset på lv 2 nu, du borde sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Här kommer ledtråden: Titta där det är mörkt, titta noga. Ser du något, lustigt (?) Om någon tycker jag avslöjar förmycket så skicka ett pm till mig, eller ändra inlägget om du är mod. Ja ser något där d e mörkt men jag vet inte vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Du kan ju använda google till att söka och se om du hittar något som kan hjälpa dig med att klura ut vad det är. Kom ihåg att använda -notpron ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 men om ja gör d kommer d bara upp massa med sidor på tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 men tänck lite. Vad kan det vara? Testa att kolla på forumen om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.