Super-pokemon Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag tränar utanför 3 gyms city mot tränarna i emerald! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Jag hattar mach kall jag fördökte göra det där dagis triket sen nesta dag så hade de inte gåt upp för att det ringde i pokenaven. :angry: Redigerat 29 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Om man har saphire/ruby kan man göra dagis fusket . då sätter man in sin pokemon som man vill träna innan man går och läggger sig, använder acro bike och tejpar fast något som gör att b knappen hålls nere, så att man gör sånna bunny hops , sen sätter man in gba i laddaren över natten, nästa dag så har dom tränats minst 30 lvlar.. Funkar ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Är du säker på att du gjort rätt, Eric H? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Gillar inte att tejpa fast nån grej som håller knappen nere, för den går upp hela tiden :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Är du säker på att du gjort rätt, Eric H? Jag la en penna på B knappen och på den la jag några böcker. B knappen gick upp en gång det kan berott på det. Men sen gick den inte upp mer. Men mina Pokémon hade inte gått upp en enda level (allvarligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Är du säker på att du gjort rätt, Eric H? Ja, då vet jag inte. Har aldrig testat. Kanske ska göra det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har aron i lv.27 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Haha. Jag har Aggron i lvl 81. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) vadå jag har haft 2 aggron i lv.100 haha! Redigerat 29 Januari 2006 av Super-pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Aha.... Sorry då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Tränar mina Pokemon med Vs. Seeker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg