Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Får man ha rörliga avatarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 §2.3 - Bilden får inte vara rörlig/animerad Svaret är nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 för att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ett av anlednigarna är att den tar upp för mycket plats. Andra vet jag inte men det tror jag nog Moddarna kan svara på eller Admin själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 nu är det ju iofs admin som skrivit de flesta reglerna men de kan vara otroligt störande, tar upp plats och segar ner sidan. tänk er en avatar som hela tiden blinkar i Illrött, Blått, Spygröntrönt, Gult, Illrosa och neonoragne i snabb takt. ugh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Det är tuffare med animerade eller "rörliga" tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Dem flesta rörliga bilder tar väl mer plats än 12 kb? Isåfall skulle det ändå inte att lägga in också ifall det var tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Första gången när ja loggade in här hade jag animerad bild, den funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Visst... Inga problem att den fungerade men den segar fortfarande ner sidan. Admin har sina anledningar till att inte låta sådana saker vara här på Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.