Slumpen Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 halloj jag säker lite låtar från de serierna! och om ni vet vilka de är får vi väl någon belöning om ni vill! 1. Den där låten i percy tårar när det är händerna som sjunger/spelar, senen är just före vedmannen. 2. när pärorna sjunger i nile city. typ " ..walk on the water" Tacksam om någon vet! Citera
Putside Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 är det inte "take a walk on the wild side " päronen sjunger i japansk verision. Ved mannen låten står väl annars i eftertexterna. Citera
Slumpen Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2006 är det inte "take a walk on the wild side " päronen sjunger i japansk verision. Ved mannen låten står väl annars i eftertexterna. oj det kanske det är haha ops men det står inte :/ Citera
FantasyFalx Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 hur mycket får jag i fusk pengar om du får den jag har dem :lol: :visslar: Citera
Slumpen Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2006 hur mycket får jag i fusk pengar om du får den jag har dem :lol: :visslar: ha du får tio!... föresten ingen som vet vad den andra låten är??? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.